Admiral Hotel


Adresse
Toldbodgade 24 – 28, 1253 København K,

Telefon
33 74 14 30

Web
www.admiralhotel.dk


  

Admiralens unikke rammer

Copenhagen Admiral Hotel fantastiske rammer i et mere end 200 år gammelt korntørringsmagasin og unikke placering ved Havnefronten er perfekt til større events og arrangementer, der er ud over det sædvanlige.

Der er noget helt specielt ved at afholde et møde, konference eller event i hjertet af København – lige ud til vandet og i smukke, historiske og supermoderne rammer, som Copenhagen Admiral Hotel blandt meget andet kan byde på. Den enestående placering, specielle arkitektur og store faglighed i deres møde og konferenceafdeling gør, at de i de seneste år har mærket en stadigt voksende efterspørgsel på at afvikle store og atypiske events.

”Vi mærker tydeligt, at der er en stor efterspørgsel på kreativitet og anderledes events fra vore gæster. Det er et positivt sundhedstegn og med til at udvikle mødebranchen og ikke mindst os. Vi ønsker faktisk at arbejde meget mere med de skæve og atypiske arrangementer. Vores seneste events er blevet bemærket ude i branchen, og vi kommer på landkortet på en anden måde, end når vi ’bare’ laver et konferencearrangement til et 10-tal. Disse events er med til at differentiere os, og det udvikler vores forretning i en rigtig god retning, når vi bliver udfordret,” fortæller Maria Lentz-Greve, Head of Event and Conference Sales, Copenhagen Admiral Hotel.

Altid adgang til vandet
Til større events, der gerne må være lidt udover det sædvanlige, kræver det gerne nogle rammer, der er udover det sædvanlige. Det passer perfekt på Copenhagen Admiral Hotel, som for det første har adskillige store, arkitektonisk unikke lokaler med blandt andet gamle, store trækonstruktioner i pommersk fyr, for det andet har alle store lokaler – uanset om man laver en konference, et foredrag, event eller eksempelvis en billancering, adgang til vandet. Det giver mødet eller eventet en anden dimension og er unikt for hotellet, forklarer Maria Lentz-Greve. ”Vi er dygtige til at inddrage vores omgivelser, det vil sige, vi tager ikke så meget udgangspunkt i fire hvide vægge, 50 m2 eller 100 personer til et møde, vi forsøger i stedet at inddrage kajen, de små haver ud til kajen, vandet, vores parkeringsplads osv. Det handler om helheden og ikke så meget om at stirre sig blind på lokaler, faciliteter, kvadratmeter osv. Når vi tænker event, tænker vi både indenfor og udenfor, oppe og nede og rundtomkring hotellet. Det skyldes vores enestående placering.” Inddrager gerne eksterne partnere I takt med at Copenhagen Admiral Hotel har taget de lidt større arrangementer og events ind, prøver de at blive gæstens sparringspartner. I den forbindelse inddrager de gerne eksterne professionelle partnere. ”Hvis man skal have større og atypiske events, skal man samarbejde med professionelle partnere for i fællesskab at skabe noget stort, der ikke er set før. Vi har blandt andet haft en Lamborghini udstilling, hvor der blev inddraget kraner og store containere, som bilerne var inde i for at blive kørt ud på kajen og ind i vores mødelokale. Det kræver en del at kunne omfavne en forespørgsel som en stor lancering af et eksklusivt bilmærke og så kunne lande det med succes. Det underbygger aspektet med både være ude og inde og ved vandet i skabelsen af det perfekte event for kunden,” slutter Maria Lentz-Greve. Copenhagen